tisdag, februari 12, 2008

Dagen..

Denna dag har ju varit lite,, ja.. annorlunda.
Allt började med att mamma ringer tidigt och väcker mig och säger att hon inte kan jobba idag för att hon är sjuk. Så vem får rycka in? Jo, moi! Ingen skola idag för mig alltså.. Inga glada lärare här inte..
Sen kom jag till jobbet och lite senare kommer syster.. Men hon mår inte heller så bra och gömmer sig på toaletten ganska ofta och tillslut lägger hon sig och sover i vår "hall". Detta gjorde mig lite irriterad.. Så när Kent ringde och sa att han skulle komma förbi så skickade vi hem Ina.
När Kent kom blev det hylluppsättning och sju miljoner besök av "häxorna"..
Vid stängning på Eva-Britt förbi och jag åkte hem till henne för att scanna in diabilder, tyvärr så fattade jag inte så mycket av vad hur man skulle göra, men det listade jag snart ut så nu kan vi det. Ska be om att få låna den där scannern sen och scanna in alla bilder och negativ jag har.

Nej, nu måste jag sova.. Stockholm imorrn..

 

Pusspåer!

Inga kommentarer: